eBay: η πιο πρωτοτυπη «στρατηγικη» Google Add Words
Τελικά, πόσο αποδίδουν οι διαφημίσεις των Google Add Words; Η απάντηση δεν είναι απλή. Εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες, όπως θα δείξει το παράδειγμα της πολυεθνικής εταιρείας eBay, η οποία αναγκάστηκε να σταματήσει την προβολή της μέσω των Google Add Words.
H eBay έγινε λοιπόν το πιο γνωστό παράδειγμα «λάθος» χρήσης της δυνατότητας DKI (Dynamic Keyword Insertion).
Τι είναι το DKI; Η Google παρέχει τη δυνατότητα δυναμικής εισαγωγής των λέξεων κλειδί που προσδιορίζει ο διαφημιζόμενος στην αναζήτηση των χρηστών, με αποτέλεσμα οι λέξεις αυτές να προβάλλονται ως τίτλος της διαφήμισης. Όταν επιλεχθούν οι σωστές λέξεις κλειδιά, οι διαφημίσεις μπορεί να έχουν τεράστια απόδοση.
Η στρατηγική «τρέλα» της eBay
Η λογική της στρατηγικής φαίνεται να είναι η τοποθέτηση οποιασδήποτε λέξης που χρησιμοποιείται στην αναζήτηση στην Google ως τίτλο διαφήμισης της eBay.
Ψάχνετε για «μωρό»; Αγοράστε το φτηνά, καινούργιο ή μεταχειρισμένο στο eBay!
Τι λάθος έγινε;
Η Google επιβραβεύει δημοφιλείς διαφημίσεις οι οποίες συγκεντρώνουν πολλά κλικ με εκπτώσεις στην χρέωση, ενώ τιμωρεί τις «ανούσιες». Αποτέλεσμα για την eBay: πλήρωσε πολύ ακριβά την στρατηγική της χωρίς να έχει κάποιο σημαντικό όφελος από αυτήν.
Τι πρέπει να κάνετε για να αποδώσουν τα Google Add Words:
- Οι λέξεις κλειδιά πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένες και περιγραφικές.
- Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Dynamic Search Ads της Google για να επιλέξετε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά.
- Χρησιμοποιείστε «αρνητικές» λέξεις κλειδιά για να εξασφαλίσετε την προβολή της διαφήμισή σας μόνο σε «σχετικές» αναζητήσεις.
- Εφαρμόστε στρατηγικές Remarketing για να κερδίσετε πελάτες οι οποίοι εγκατέλειψαν το καλάθι αγορών.