Tutorial & ΑΡΘΡΑ

eBay: η πιο πρωτοτυπη «στρατηγικη» Google Add Words

 

Τελικά, πόσο αποδίδουν οι διαφημίσεις των Google Add Words; Η απάντηση δεν είναι απλή. Εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες, όπως θα δείξει το παράδειγμα της πολυεθνικής εταιρείας eBay, η οποία αναγκάστηκε να σταματήσει την προβολή της μέσω των Google Add Words.

 

H eBay έγινε λοιπόν το πιο γνωστό παράδειγμα «λάθος» χρήσης της δυνατότητας DKI (Dynamic Keyword Insertion).

 

Τι είναι το DKI; Η Google παρέχει τη δυνατότητα δυναμικής εισαγωγής των λέξεων κλειδί που προσδιορίζει ο διαφημιζόμενος στην αναζήτηση των χρηστών, με αποτέλεσμα οι λέξεις αυτές να προβάλλονται ως τίτλος της διαφήμισης. Όταν επιλεχθούν οι σωστές λέξεις κλειδιά, οι διαφημίσεις μπορεί να έχουν τεράστια απόδοση.

 

Η στρατηγική «τρέλα» της eBay

Η λογική της στρατηγικής φαίνεται να είναι η τοποθέτηση οποιασδήποτε λέξης που χρησιμοποιείται στην αναζήτηση στην Google ως τίτλο διαφήμισης της eBay.

Ψάχνετε για «μωρό»; Αγοράστε το φτηνά, καινούργιο ή μεταχειρισμένο στο eBay!

Τι λάθος έγινε;

Η Google επιβραβεύει δημοφιλείς διαφημίσεις οι οποίες συγκεντρώνουν πολλά κλικ με εκπτώσεις στην χρέωση, ενώ τιμωρεί τις «ανούσιες». Αποτέλεσμα για την eBay: πλήρωσε πολύ ακριβά την στρατηγική της χωρίς να έχει κάποιο σημαντικό όφελος από αυτήν.

 

Τι πρέπει να κάνετε για να αποδώσουν τα Google Add Words:

 

  •  Οι λέξεις κλειδιά πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένες και περιγραφικές.

  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Dynamic Search Ads της Google για να επιλέξετε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά.

  • Χρησιμοποιείστε «αρνητικές» λέξεις κλειδιά για να εξασφαλίσετε την προβολή της διαφήμισή σας μόνο σε «σχετικές» αναζητήσεις.

  • Εφαρμόστε στρατηγικές Remarketing για να κερδίσετε πελάτες οι οποίοι εγκατέλειψαν το καλάθι αγορών.